18.3.2009

Lenkkeilyä ja pohdintaa


Me oltiin lenkkeilemässä pitkästä aikaa Niinan ja Paavo-springerin kanssa. No ennen lenkkiä törmättiin naapuriin pitkästä aikaa. Naapuri leikki Gimman kanssa (ja Gimma leikki ihan törky hyvin, ei vaan mun kanssa ole noin hyvin leikkinyt..todella ylentävää) ja hän oli sitä mieltä että Gimma on ihan pätevä. Hänkin kehotti meitä etsimään maalimiestä.... Mä en ole vielä tehnyt päätöstä suuntaan tai toiseen, kun en mä tiiä...  Eniten mietityttää, että miten siinä tulisi aloittelija pärjäämään.. Haluan tuloksia, onko mulla siihen mahdollisuus suojelussa? Mistä mä löydän tolle maalimiehen? Kysymyksiä on miljuuna mielessä. Mulla piti olla selvät sävelet, tokoa ja metsäjälkeä. Onneksi tässä ei ole mikään tulipalokiire, mutta viimeistään kesään mennessä päätös on tehtävä...puoleen tai toiseen... Tähän loppuu emännän pohdinnat tällä kertaa, tämä on pitäisi olla Gimman blogi..


Ainiin siitä lenkistä.. Lenkki meni oikein hyvin, Gimma alkaa olla Paavon painoissa niin enää Paavolla ei ole niin selvää ylivoimaa. Gimma oli taas lenkin jälkeen uitetun kissan näköinen eli kivaa oli taas.


Aamusin ja iltaisin ollaan harjoiteltu kupilla välillä istumista välillä maahanmenoa (ja siellä pysymistä). Nyt tuon nuppi tuntuu taas menevän vähän sekaisin kupista ja maahan on vaikea mennä ensimmäisellä käskyllä. Ei auta kun reenailla. Lisäksi ollaan harjoiteltu (liian) vähän seisomista. Pitäisi vähän tsempata kotona reenaamisen osalta, hävettää oikein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti