10.3.2009

Pallo lentää..


Gimma oli tänään aika pitkään yksin kun olin haastiksessa. Hiljaa se oli, ainakin sillon kun sille rimpauttelin..   Käytiin vähän käpöttelemässä ja mä heittelin Gimmalle narupalloa, se haki sitä ihan innolla ja toi mulle! Sillä oli varmaan joku ruuvi löysällä tai jotain.. Lisäksi ohitettiin kaksi koiraa aika hyvillä arvosanoilla. Hieman hermpaantui, mutta ei mölyä. Olen selkeästi ottanut uuden taktiikan, joka oikeasti näyttää toimivan. Enää ohitukset eivät ole kissa-hiirileikkiä. Pallo palkaksi!


Me ollaan viikonloppuna menossa pureskelemaan kasvattajaa ja hakemaan pieniä leikki/tottisvinkkejä.. Mua jännittää...eniten ne pureskelut..    Ja näkeehän kasvattajat Gimman ekaa kertaa sitten luovutuksen..  Kiva kuulla mitä mieltä ne sitten on pikku-Apinasta.. -muoks. näkihän kasvattaja Gimman suojelun RM-kisoissa..


Mä tilasin Gimmalle uuden pannan, katsotaan koska se ilmestyy postissa kotiin. Kuvia luvassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti