29.3.2009

Tottista Riikan kanssa


Treffattiin Riikan kanssa tottiksen merkeissä Espoossa. Gimman kanssa otin ensin leikkiä narupallolla. Gimma leikki ihan hyvin, mutta se ei jostain syystä syty niin kovin kuin kahdestaan...miksi?? Mun epäilys on, että leikin sen kanssa jotenkin eri tavalla.. Gimma kuitenkin leikki ihan ok, irtosi Riikan luo, mutta tuli siitä minun luo. Älyttömiä kakkarinksoja ei vedetty vaikka pallon lentäessä piti tavalliseen tapaan vetää ensin ohitse. Ihan tyytyväinen olen, ensi kerralla pallo kentälle mukaan jos siitä saisi syttymään!


Toinen kiekka tottista. Gimma oli aluksi tosi surkea, aivan pihalla "mamma käskee seurata niin tulen tässä mukana..". Touhu oli siis todella puolitehoista. Ärsytin sitä vähän nakilla niin lähti homma pelittämään ja minun mielestä vire oli hyvä ja taisi se Riikankin mielestä olla hyvä (?).


Lopuksi leikkiä vielä jättipatukan kanssa. Riikka vähän avusti ja hetsasin vähän Gimmaa. Tyttö lähti äänen saattamana patukkaan kiinni kuin sika limppuun. Bra bra.. Vieläkään en osaa olla tarpeeksi nopea patukan kanssa vaan Gimma saa aika äkkiä purun, ehkä minäkin tästä pikkuhiljaa kehityn..


Illalla käytiin juoksemassa pellolla ja palloa noutamassa. Tietty vähän piti ottaa tottista. Sitä on niin kiva ottaa siinä leikin lomassa! Istumiset on aika nopeita, mutta vauhtia saa tulla lisää. Lisäksi otin haukkumista ja nyt sain Gimman haukkumaan minua useamman kerran (vähän piti kannustaa välissä ). Pallo lensi palkaksi jokaisesta hyvästä suorituksesta. Taito tyttö!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti