16.3.2009

Tottista


Kentälle mennessä mielestäni vire oli aika hyvä. Kentällä oli tosi paljon ihmisiä, mutta silti Gimma jaksoi ottaa katkonaisesti kontaktia. Olen alkanut nyt menemään kentälle hallitusti, jotta kenguru-oireyhtymä ei ottaisi liikaa valtaa. No sitten pitikin vaihtaa kenttää niin Gimma takaisin autoon. Uudella kentällä (tosi vilkkaan koirapuiston vieressä) Gimma oli tosi löysä, no kyllä se taisteli, mutta paloa toimintaan ei ollut. Autolla se nosteli tossujalkaa ja oli ihan luovuttaneen oloinen. Mä olen yrittänyt nyt miettiä mistä se johtuisi.. Eiliset purut (jos ne vielä painoivat mieltä)? Tossu jalassa (jota se inhoaa melkein yli kaiken)? Vai mikä?? Toisaalta, Jessica on oikeassa se on pentu. Siltä ei voi odottaa aina hyvää virettä, jos sillä on hyvä vire niin treenataan jos ei niin sitten tehdään jotain pientä kivaa ja jätetään homma siihen. Eniten se häiritsee, että treeneistä kun tultiin kotiin niin seuruutin Gimmaa parkkikselta ovelle...likka oli hyvässä vireessä.. Tosin silloin jalassa ei ollut tossua ja oltiin omalla parkkiksella, jossa Gimma usein alkaa ehdottamaan seuraamista..


En mä muuten tuossa jalassa tossua pitäisi, mutta haljennut varpaanväli vähän ärtyi aamulenkillä (iho meni vähän rikki, nirhaantui, ei mikään haljennut tai mitään) niin ajattelin suojata jalan.. No katsotaan jos ensikerralla päästäisiin ilman tossua liikenteeseen. Mä varmaan olen monen mielestä tosi liiotteleva tuon jalan suhteen, mutta en todellakaan nyt halua mitään kahden kuukauden taukoa tähän väliin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti