1.4.2010

Tökkkk-kkkiii


Kaukot on ihan plaah... Sainpahan koiran kerran liimautumaan sitten maahan. Tämä liimautuminen tapahtuu poikkeuksetta kun olen laittanut takapalkaksi ruuan, pallo sen sijaan toimii takapalkkana huomattavasti paremmin. Välillä olen myös heittänyt pallon. Kaukoihin pitäisi keksiä jotain muutakin kuin liikkeenomainen reeni. Itseäkin pännii jo se kaavamaisuus.


Luoksetulot on nyt ollut tauolla, koska ulkona on liukasta. Kohta viereinen hiekkatie on sula niin sitten pääsee sitäkin reenimään.


Paikallamakaamista ajattelin huomenna ottaa reenilöissä ruokakipon kanssa. Kippo nokan eteen ja minä menen piiloon. En tiedä tekeekö hyvää laiduntamisominaisuuksille, mutta kokeilin sitä illalla 3minuuttia (itse olin piilossa koko ajan). Istuminen toimii jo iltaruuan yhteydessä hyvin (tosin ei olla otettu vielä pitkiä aikoja).


Seuraamista hiotaan.


Seisomista ja maahanmenoa olen ottanut ja niissä ei edelleenkään ole onkelmaa.


Nouto... Mitäköhän siitä sanoisi..? Kaaos varmaan olisi paras termi. Olen nyt käyttänyt pääasiassa metallia noutoon. Pitäisi varmaan lisätä matkaa kun tämä piperrys on saanut metallinoudosta aika hitaan. Normikapulalla kierrokset nouuusee "nouda" ja Gimma haukahtaa parin askeleen jälkeen. Mitenköhän sen saisi pois?? Pallolla saa kivasti nopeutta, mutta jos pallo on näkyvillä niin pipariksi menee. Gimma tuijottaa palloa ja nouto on ihan hirveen näköistä. Pallo ja nouto ei oikein sulaudu yhteen, ainakaan minun taidoilla.  Lisäksi kapulan pyöritystä on vielä ilmassa, mutta se on vähentymään päin.


Hyppyä päästään nyt treenaa kun alokasluokka on ohi. Empä usko, että sitä joutuu vääntämään.


Siinäpä avon liikkeitä, heikoimmat lenkit ovat ehdottomasti kaukot ja luoksetulo eli isoimman kertoimen liikkeet. No työstetään, työstetään..


 


Gimmakin yllätti isännän yksi päivä kun isäntä tuli kotiin, tässä tulos (todistusaineisto on isännän toimesta kerätty kokoon):



Kummatkin oli ryöstetty minun käsilaukusta. Nenäliina oli revitty sohvalle ja kuulakärkikynä oli silputtu villamatolle... Ja matolla on nyt hienot siniset läikät..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti