22.3.2012

Aksaa

Tänään oli taas aksapäivä. Meillä oli treeneissä vain kaksi koiraa niin tehtiin pari settiä. Alussa Gimma tiputti pariin otteeseen kakkosaidan, lähdin paniikissa aidan kolme vierestä ja unohdin koiran => rimat lentää. Tietenkään tämä ei oikeuta rimoja tiputtamaan! Paniikkia iski taas aidoilla 4-6. 7-9 kohta meni joka kerta sairaan upeasti! Sain Gimman jarruttamaan A:lla kunnolla ja kääntymään tosi hienosti. Gimma kääntyy aivan mielettömän hyvin jos vaan käännän sitä. 10 hypyllä tyrin taas sata kertaa.. 11-14 meni pääosin hyvin. Ensimmäisellä kerralla hätäilin kepeillä niin Gimma meni kakkosvälistä sisään. Seuraavillä kerroilla annoin rauhan ja Gimma haki kepit hienosti. Tuommostakaan ei olla koskaan aikaisemmin tehty (että olisin itse puomin toisella puolella Gimman kepittäessä), mutta eipä se sille ollut ongelma. :) On se vaan taitava. <3 16-19 oli taas vääntämistä jäin tuijottamaan koiraa jo ensimmäisellä aidalla (16) niin olin myöhässä seuraavalla aidalla (17) jonka jälkeen aidalla (18) olin jo auttamattomasti myöhässä. Keinusta pidemmällä ei tehtykään rataa. Gimma oli taas hyvin kuulolla ja jopa kielsi esteitä kun otin haltuun liian myöhään (harvinaista herkkua meillä)! :O Nyt meillä on kyllä niin hyvä kouluttaja, että voi kun saisin vaan imettyä kaiken tiedon itseeni. Aika usein on kuitenkin tosi turhautunut olo kun mulle pitää näyttää asiat sata kertaa ja silti olen myöhässä tai töpeksin. Onneksi koutsi jaksaa silti neuvoa minua.

ATD-treenit 22.3.2012

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti