16.2.2013

Vastauksia haasteeseen :)

Hesmestiinin blogissa haastettiin meidät, joten vastataampa. :)

1) Mikä on ensimmäinen lemmikkisi?
-Ensimmäinen lemmikkini oli australianterrieri Jero. Jero tuli meille allergiaperheestä reilu vuotiaana ja oli tosi kiva ekaksi koiraksi. Sopiva pienelle lapselle, mutta ei kuitenkin tarvinnut pelätä hajottavansa sitä. Reipas koira. :)

2) Jos saisit muuttaa jonnekkin, minne?
-Lappi kiehtoo. Suomessa kuitenkin haluaisin pysyä, Suomi on hieno maa.

3) Haluaisitko lisätä jotain elämääsi?
-Ehkä en..tai joo, haluaisin että isäni olisi vielä täällä.

4) Mikä ammatti olet/haluat olla?
-Olen yo-merkonomi, agrologi (AMK) ja tällä hetkellä luen agronomiksi.

5) Haluaisitko jonnekin ulkomaille, minne?
-Kyllä tuo Thaimaan suunta on kiinnostava. Sinne uudestaan reissuun, mutta repun kanssa. :)

6) Haluaisitko sisustaa kotisi/huoneesi uusiksi?
-Koko ajan tapahtuu pientä uutta sisustusta. Jossain vaiheessa olkkari menee uusiksi. Uusi sohva ja tv-taso pitäisi ostaa.

7) Mikä on paras elokuvasi?
-Vaikea kysymys, en oikein osaa sanoa mikä olisi paras. Pidän Suomalaisista leffoista.

8) Haluaisitko tavata jonkun näyttelijän, minkä?
-En haluaisi.

9) Mikä on lempi laulajasi?
-Niitä on paljon.. David Guettasta Cheekiin.

10) Oletko koskaan käynyt ulkomailla, missä?
-Olen vanhempien kanssa kiertänyt autolla Eurooppaa (Ruotsi, Tanska, Saksa, Alankomaat, Ranska, Sveitsi, Itävalta). Sitten on tullut lisäksi tehtyä töitä Tanskassa ja matkustettua Englannissa, Espanjassa, Latviassa, Italiassa, Tsekeissä ja Thaimaassa.

11) Oletko elämääsi tyytyväinen?
-Ainahan voisi olla asiat paremmin, mutta.. Minulla on ihana avomies ja perhe, minulla on ihana äiti ja läheiset. Minulla on hyviä ystäviä. Pitää olla tyytyväinen.

Olen huono haastamaan toisia, joten jätän tämä osuuden välistä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti