31.10.2013

Miksi minä harrastan? Miksi minä käyn kokeissa? Voi voi, näitä on pyöritelty. Varsinkin kun menin ilmoittamaan Gimman messariin.. :( Oma fiilis on niin paska, Gimma nyt on juuri sellainen kun siitä olen kouluttanut. Miksi me mennään messariin kun meidän tavoitteena on omat hyvät suoritukset ei mitään sen enempää? Nyt ainoa syy osallistua on maksun maksaminen.. Ehkä se motivaatio/oma asenne sieltä ilmestyy..tai sitten ei.. Aika moista tunteiden pyörremyrskyä tämä on ollut.

Maanantaina oli reenit. Oma fiilis oli ihan kakka, mutta jotenkin sitä yritti nollata fiilistä.. Ensin tehtiin paikkikset, makuussa Gee oli levoton, istuminen sen sijaan oli hyvä. Otin hyppynoutoja metallilla ja palkkailin nostoista, eli koitetaan tarttua härkää sarvista. Tein ehkä liian monta toistoa, kun loppua kohti ne huononivat..tyhmä minä.. Tehtiin myös ruudusta sivulletuloja. Palkkaa kainalosta, jotta Gee unohtaisi takataskun.. Lopuksi tunnari. Kierrokset olivat kaakossa, mutta ennen lähetystä sai nauttia kasan sapuskaa maasta. Haistelu oli todella kiivasta, mutta oma tuli eikä vieraisiin koskettu.

Jatketaan harjoituksia..

1 kommentti:

  1. Onnea joukkuepaikasta keväälle. Nyt vaan reenaamaan!
    Mä en ilmonnut messariin, kun siellä on sairaan liukas pohja :/

    VastaaPoista