7.9.2014

Arjen iloja

Vähän aikaan sitten ostettiin auto, voi kuinka sitä osaakaan olla onnellinen asiasta. Minulla on taas oma auto käytössä ja saan sen täyttää koirakamoilla kokonaan. Nyt isäntä lähti pohjoiseen jahtiin ja samalla kävi ostamassa meille häkin autoon. Voi miten olen onnellinen. :) Touko tosin ei ole häkistä kovin onnellinen, mutta eiköhän se siihen totu. :)

Nyt tarvitsee häkkiin keksiä joku hyvä alusta häkin pohjalle. Saa antaa vinkkejä! Alusta pitäisi olla pehmeä, koska Toukolla on jo nyt kyynärissä vähän kovettumaa.

Touko vankilassa

Iltapäivästä tokoiltiin vähän tuossa pihalla. Vähän kiertoja ja niiden kautta stoppeja. Yritin vähän valaa ajatusta uudelleen takapalkasta, mutta en oikein tiedä miten tässä käy. Sitten ohjattua. Aurinko paistoi, nurmi oli pitkää ja kapulat puunväriset, ihan liian hankala yhdistelmä tällä tasolla. Täytynee käydä lähikentällä treenaamassa, jotta saa oikeaa ongelmaa esiin. Melkein jo taas ahdistaa, mutta eiköhän tämä tästä taas... :D Sitä paitsi me ollaan vaan varakoirakko, joten meidän tuloksella ei ole mitään väliä.. :D

2 kommenttia:

  1. Mulla on koiran häkissä alustana vanha petauspatja. Sellainen 80cm leveä ja taiteltu pituussuunnassa kolminkerroin, päälle ompelin itse tyynyliinamallisen päällisen. Päällisen saa helposti pois ja pestyä ihan tavan pyykkikoneessa, ja tuo viritelmä on taatusti pehmeä :) Eikä kovin kalliskaan kun petauspatja oli poistunut mun omasta käytöstä, eipä tuollaset jossain Ikeassakaan paljoa maksa jos halvimman ostaa. http://giniseikkailee.blogspot.fi/2014/02/oma-peti-kullan-kallis.html tuossa siitä kuvaa päällisen kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on yksi peti kotona tehtynä juuri tuolla tavalla ja itseasiassa Gimmalla on minun autossa petari allaan.. Kuinka ei tullutkaan mieleen itsellä.. :) Talvella vielä olen lisännyt makuualustan alle, eli sellainen pitää varmaan virittää kanssa. Kiitos vinkistä! :)

      Poista