13.1.2009

Miten pitää pieni mali rauhallisena..


Vähän väliä tulee hepulikohtauksia ja minä katson niitä kauhusta kangistuneena. Tänä illalla saa taas kurkata jalkaa sydän syrjällään, toivottavasti tikit ovat pitäneet.. Jos se vielä aukee niin, en sitten tiedä mitä pitäisi tehdä. No toivottavasti ei.. Mä soittelin eilen tilattujen tossujen perään ja niiden pitäisi tulla loppuviikosta tai ensiviikon alkupuolella. Toivottavasti nyt tulisivat mahdollisimman nopeasti! Voisi alkaa sitten varovasti lenkkeilemäänkin.


Tänään Gimma sai kevythäkin. Pitkään sitäkin olin etsinyt ja nyt sellainen löytyi todella edullisesti. No tiedä sitä miten laadukas tuo on, mutta ensimmäiseksi kevythäkiksi Gimmalle en mitään kallista halua ostaa. Lähinnä tuo kevythäkki tuli reissaamiseen kodin ja vanhempieni välillä. Se on kevyt ja minäkin pystyn sitä siirtämään. Vielä kun sen uuden metallihäkinkin saisi hommattua.. Niitäkin oli samaisessa liikkeessä myynnissä, mutta en oikein luota "halpishäkkeihin". Haluan, että se on tukeva ja kunnollinen merkkihäkki. Häkin lisäksi Gimma sai narupallon (niitähän pitää olla kaksi ) Hööksistä, lisäksi olisin ostanut sellaisen merkkikartion, mutta ne olivat loppuneet.


Gimma oli autossa mukana ja nätisti se taas oli...paitsi kerran se plussapallon tapaan plopsahti sieltä penkin yli, mutta minä näppäränä pelkääjän paikalta otin turvavyön irti ja palautin kumipallon takaisin takaluukkuun.. No toivottavasti meni perille, että sieltä ei sovi tulla pois.


Gimma uudessa häkissä



Niin ja Gimma pissi tänään sisälle. Mä olin ihan yllättynyt, siitä onkin kuukauden päivät kun se viimeksi päästi pissit sisälle. No olen mä siitä silti niin tyytyväinen, niin nopeasti se oppi kuitenkin "sisäsiistiksi".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti