2.2.2009

Kuulumisia, mistä??


Täällä on ollut aika hiljaista, treenit jäi väliin kun olen ollut (ja olen edelleen) flunssassa. Kotona suunnitellut treenit on siirretty aikaan x. Tassulle olen aloittanut "kuntoutuksen". Se tuntuu hieman löysemmältä kuin terve tassu, joten nyt ollaan kotona kävelty ilman sukkaa. Ehkä se siitä. Mua ärsyttää tämä kökkiminen, mutta eiköhän sitä kohta taas olla elävien kirjoissa. Onneksi melkein kotiovelta pääsee suoraan peltolenkille niin Gimma saa olla vapaana ja minä voin möngertää kuumehöyryissä perässä. Täytyy ihmetellä kuinka tuo taas on pentuna jaksanut olla niin rauhallisesti.


Pari huonoa kuvaa tassusta, ompahan sitten kuva tassusta "terveenäkin" nyt niin jos se sitten vaikka pysyisikin sellaisena..



 



Eli kiinnihän se haava on, mutta tikit tuntuvat edelleen sisällä. Itse en usko tassun kestävyyteen ulkona edelleenkään, joten ulkona jatketaan paketin ja tossun kera.


Niin ja jos joku suunnittelee tilaavansa tossuja niin minulta löytyy jonkin näköinen käsitys niistä.. Ei kannata luottaa kuviin vaan kannattaa uskoa viisampia. No se siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti