5.5.2009

Tottista ja viestiä!


Ainiin, olen unohtanut kirjoittaa löydöksestäni.. Eli sain Riikalta belgilehden vähän aikaa sitten. Siinä tuli juttua hampaista ja minä innokkaana aloin laskemaan Gimman hampaita. Gimmalta puuttuu yksi P1, mikä on kuitenkin sallittua (itseasiassa P1:a saa puuttua kaksi). Eli ei sen vakavempaa.. Ja kerroin aikasemmin meidän raaka-liha kokeilusta. Gimman vatsa on toiminut vain entistä paremmin Murre-Mix:llä. Ensimmäinen Lihakasvis-Mix pötkö on nyt syötetty ja nyt avattiin Sikakasvis-Mix. Tällä hetkellä ei ole muutakuin positiivinen kokemus ruuasta! Nappulaa ollaan vähennetty vähän reilu puoleen ja loppu Murre-Mix:ä.


Tänään tuli Englannista meille (lue Gimmalle.... ) paketti. Pari älypeliä, sitruunapanta (+paristoja, +täyttöpulloja) ja narulelu. Toinen älypeli on kyllä aika vaikea (vaikka info-tekstissä luki aloitteleville), että hyvä jos Gimma sen elämänsä aikana ratkaisee.. Muutenkin se menee mentaliteelilla, jos homma ei luista niin hampaat käyttöön. Vähän piti siis himmailla lelujen kanssa, jotta ne edes hetken kestäisi. No harjoitus tekee mestarin vai miten se meni??


Tottista Kirkkonummella med Jessica. Mulla jäi niin hyvä mieli treeneistä ettei mitään rajaa, vähään aikaa ei ole tälläistä hyvänolon tunnetta tullut. Gimma oli hyvällä traivilla mukana. Ensin narulelun heittelyä, jonka jälkeen seuraamista. Mun pitää kävellä reippaasti, jotta Gimma pysyy suorassa. Palkan heittopaikkaa vaihdellaan ja lelu piiloon täysin, Gimma oli kuulemma sitä hieman tuijotellut (mitä itse en huomannut). Kontakti pysyy hyvin! Jos Gimma alkaa edistämään niin pakotteella ottaa sen pois. Seuraamista ei jatkossa ilman apparia!!!!


Mä alan vahvasti uskomaan, että tämä leikkiminen on mun korvien välistä kiinni. Naruleluilla Gimma toimii tosi hyvin, patukoilla taas mielestäni ei niin hyvin. Mä koen itse, että narulelua on helpompi käsitellä ja käyttää niin kait sitten pitää siirtyä siihen tottiksessa. Otetaan ne patukat käyttöön kunhan pääsen eroon mun "patukkafobiasta"..


Tottiksen jälkeen otettiin viestitreenit Gimmalla ja Tulpulla. Meinattiin, että Jessica ottaa jättipatukan ja minä narulelun. Ensin Jessica hetsasi vähän Gimmaa ja meni vähän matkan päähän, sinne män..ja leikki Jessican kanssa tosi hyvin (no se ei ollut mitenkään ylläri..). Sitten Jessica meinasi laittaa patukan maahan taaksensa ja lähettää Gimman (minä kutsuin sitä). No voitte arvata, patukalla se meni josta luoksi mun luo. No sitten seuraavaksi tehtiin niin että lelu heitettiin aina toiselle ja se toimi tosi hyvin. Täytyy katsoa pitääkö käydä ostamassa toinen jättipatukka kun matka pitenee niin sitä ei voida heittää enää. Tosi kivat viestitreenit, toivottavasti tästä saataisiin kakkoslaji! Minä toimin Tulppuskan kakkosohjaana. Tulppukin oli tosi pro eli katsotaan jos tästä leivotaan kaksi viestikoiraa vielä..!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti