20.7.2009

Kotona taas


Gimma pääsi (tai joutui ) eilen kotiin. Gimma oli saanut olla koko hoitoajan ulkona. Ihan mieletöntä, olisi itselläkin tuollaiseen mahdollisuus. Hyvin oli kuulemma mennyt vaikka se oli Gimman ensimmäinen kerta ulkohäkissä. Kyytin Gimma tuli Kouvolasta, jonne se oli matkannut kasvattajan kyydillä. Kouvolassa otettiin kentällä purut. Minä olen vieläkin yhtä hymyä; niin hyvin se minun ja kasvattajankin mielestä meni. Eli Gimman kanssa valjaissa kentälle. Timppa paukutti piiskaa (jonka Gimma kuuli ensimmäistä kertaa..) niin tämä alkoi paukuttamaan ja minä vaan keskityin seisomaan tolppana. Sitten purua, rauhaa, haukkua, purua... Irrotukset kusi, eli ne tuli aina parin sekunnin viiveellä (irrotti kyllä yhdellä käskyllä, jos jotain positiivista haluaa kaivaa irrotuksesta). Lopuksi pako (sekin oli ensimmäistä kertaa Gimmalla). Gimma hyppäsi ohi tai irtosi tyynystä, mutta teki älyttömän loikan ja oli tyynyssä kiinni. Timpan ohjeilla otettiin uudestaan ja sitten se män hyvin! Tosin lopuksi Gimma juoksi kunniakierroksen... Mina olen niin tyytyväinen ja ylpeä, että ei mitään rajaa! Tämä oli meinaan toinen kerta (eli toiminta ei ole opetettua) ja toiminta näytti noin hyvältä! Minun ihku pikku-Gee... Kuvia luvassa kunhan ne saadaan käsiteltyä (ovat kuulemma jotain raakaversioita). Harmittaa ihan sikana ettei mukana ollut videokameraa. Paluumatkalla käytiin hakemassa remmi kasvattajan luota. He olivat sen unohtaneet sen kotiinsa, koska Gimmalla ei kuulemma tarvinnut remmiä.. Paikalla oli myös Gootti ja Jenni. Oli aivan mahtavaa nähdä siskolikkaa ja jutella hänen ohjaajan kanssa. Tosi samantyyppiä koiria. Ulkonäollisesti eroa oli värityksessä sekä Gimma oli enemän gasellityyppiä. Niin ja kummatkin Geet näyttivät minun vieressä isoilta..


Onnea on omistaa aivan mahtava mali!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti