24.9.2014

Tokoa

Tiistaina käytiin Riikan kanssa tokoilemassa. Olin ollut töissä 12h, joten olo oli aika nuutunut eikä kunnon suunnitelmaa ollut. Paikanpäällä funtsin ja tehtiin ruutua, ohjattua ja tunnaria. Loppuun pieni seuruu.  Ruutu ensin vasempaan ja sitten oikeaan. Heti jos äänteli niin toruin ja uusi yritys. Ihan ihmeellistä, mutta ehkä Gee hiljenee. :) Ohjatussa oikea ja se oli käyttämättömän ruudun suuntaan. Hienosti korjasi. :) Tunnarissa oma kapula oli oksan päällä jossa oli lehtiä. Ensin Gimma oli sitä mieltä, että omaa ei ole kapuloiden joukossa, mutta palasi sitten kapuloille ja oma löytyi. Kiva pieni koetus ja pientä källiä Gimmalle. :) Seuruussa pieni pätkä eri tempoineen. Seuruu pitäisi ottaa uudelleen työn alle oikein kunnolla.. :)

Kotona ollaan naksuteltu pään laittoa maahan. Olen aloittanut nollasta yhtään houkuttelematta. Nyt Gimman pää laskee maahan, mutta kestoa en ole saanut. Jos yritän odottaa niin sitten Gimma yltyy vaan heiluttamaan päätä ylös alas. Katsotaan tuleeko tästä mitään, jos ei tule niin sitten ei tule.. Kiva kokeilla onnistuuko sitä pitkästä aikaa mitään opettamaan.. :P

8 kommenttia:

  1. Paikkikseenko tuota pääjuttua treenaat? Mie Hunnin kohdalla oon miettinyt, että pitäisikö jäädyttää helvetti tässäkin asiassa... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sitä siinäkin käyttää, mutta ensisijaisesti sitä ajattelin käyttää liikkeestä maahanmenoon. Edellytys tietenkin on, että Gee joskus tempun oppii. :P

      Poista
  2. Maahanmenossa loistava, Hunnilla käytössä siinä. :)

    VastaaPoista
  3. Joo, Sanilla jo aikanaan oli käytössä. Ninja Julle ei ole samassa mittakaavassa tarvinneet, mutta muiden koirista esim. Lauran Lukalle oli tarpeen. Nyt sitten taas Hunni on tämmönen jousikoipi.. :P

    Niin ja kyllä mie oon vahvistanut oikeaa ajatusta tuolla myös Ninjalle ja Jullelle. Ettei vaan pääse unohtumaan. :)

    VastaaPoista
  4. Enhä, vanha juttuhan tää pään alas opettaminen on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, olen mä kuullut että sitä on käytetty tässä muutaman vuoden ajan, mutta voi olla että silloin kun Gimma on pieni niin nuo jutut meni niin ohi kun kaikki oli uutta. :) Mä voisin vähän konsultoida sinua.. ;)

      Poista