25.3.2009

Tottista ja Lällättelyä osa II


Eilen illalla otettiin tottista kotona. Gimma oli tosi hyvä! Siis ei mitään videoon verrattavaa maleksimista vaan kunnon täpäkkyyttä, jes!


Tänään sitten lenkillä, voi pieru, että meni hermo... No tilanne meni näin: Gimma nappasi nahkakäsineeni. Kutsuin sitä luo, Gimma katsoi vain minua. Kutsu uudestaan painokkaammin ja tästä alkoi "lällislää, mulla onkin sun hanska..". No yritin siinä sitten olla menettämättä hermoja pahemmin, rauhallisesti remmi vaan käteen kaulan ympäriltä ja nippuun. Kaksi täysosumaan sain, mikä on kunnioitettava määrä, koska minulle ei koripalloilijan lahjoja ole luotu.. Näiden lisäksi vielä voimasanat heiton vahvistukseksi. Aina kun likka kaahasi ohi vaihdoin suuntaa, hetken päästä pienellä malilla oli kieli polvissa. No yhtäkkiä huomasin, että kaahailu on loppu ja tyttö tulee perästä häntä koipien välissä. Jes! Kehut päälle ja sai sitä emäntää pussatakin.. Loppumatka meni aika lähellä emäntää. Tosin uskon tämän olevan ainoastaan erävoitto, mutta olen silti tyytyväinen, että sain asian ratkaistua.


Päivälenkillä otettiin tottista lenkkeilyn ohella. Leikittiin pallolla, Gimma on oppinut tosi hyvin vastustamaan ja minä olen oppinut sitä siitä vahvistamaan. Tosi kiva leikki! Lisäksi otettiin vähän haukkua. Gimma haukahti käskystä ja siitä lensi välillä pallo välillä nami. Sitten käsky istu/maahan. Vähänkö Gimma oli välillä nopea! Se sai selkeästi haukusta pontta touhuun. Kerran se tippui suorilta jaloilta kun käskin maahan, onneksi tajusin palkata kun menin niin häkellyksiin.. No illalla ei mennä enää reenimään kun avo varasti auton. Huomenna on taas viralliset reenit!


Pari kuvaa lenkiltä:



 



 


Yksi vanhempi kuva joukkoon, Gimma rakastaa keppien vetämistä ulkona. Keppien koko ei juuri vauhtia hiljennä..onhan tuosta raahauksesta yksi videokin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti