26.8.2011

Vikalista

Sain inspiraation viikolla ja aloin kerätä meille vikalistaa. :) Yritin siihen kerätä kaikki meidän ongelmat mitä esiintyy tällä hetkellä. Vikalistaa päivitän sen mukaan kun alkaa tuntua siltä, että homma pelittää (lisään tämän myös yläpalkkiin). Treeneissä pitäsi puuttua aina vain pariin ongelmakohtaan, jotta saisin tehoa tapahtumiin. Yleensä olen tehnyt sitä sun tätä ja siltähän kaikki näyttääkin..sekamelskalta. :)


Gimma

  • vahvistaa eteenistumista
  • perusasennot kuntoon => harjoitella perusasentoon siirtymisiä paljon eri suunnista
  • luoksetulon stopit ja maahanmenot kuntoon
  • ruutu => paikan vahvistamista
  • hallintaa!!
  • kaukoissa varsinkin seiso-maahan -tekniikan hierominen
  • tunnarissa paljon treeniä
  • otteen vahvistamista

Eeva

  • koiraan luottaminen
  • seuraamisessa vasemman käden hallinta (viimekokeesta minulle pisteet!)
  • jos vaikka yrittäisi vähän hillitä omaa koomaa

Olen tässä alkanut jo innostumaan agilitystäkin. Kesän tauko on tehnyt tehtävänsä ja tuntui hyvältä ilmoittautua taas ryhmään, toivottavasti päästään johonkin kivaan! Agin puolella minä en ainakaan näillä näkymin tule starttaamaan tänä vuonna, koska syksy vaatii taas orientoitumista ja paljon harjoitteita.


Enää ei ole paljon töitä jäljellä. :) Ja ihanaa taas matkustaa kotiin viikonlopun viettoon! Viikonloput on nykyään ihan eri arvossa mitä ennen. Nyt rentoudutaan, vähän treenataan ja mennään ravintolaan, jota minulle ei ole vielä paljastettu. <3 Mika lähtee pohjoiseen ensiviikolla ja Gimma jää nyt minun kontolleni. Ensiviikolla suunnataan siis yhdessä Seinäjoelle, josta monen lenkin kautta Kainuuseen! Varasin Vuokatista jo hotellinkin lemmikkihuoneella. Suurimmaksi osaksi Gimman tehtävänä on nukkua autossa ja minun tehdä töitä, mutta toivottavasti vähän ehditään maisemia ihailemaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti