16.8.2012

Plaaah... :(

En ole ehtinyt työkeikoiltani edes kirjoittamaan Jessican koulutuksesta, mutta olen tänä aikana saanut hyppynoudon hajoamaan täysin..voi paskojen paska!!! :((( Sen siitä saa kun veivaa metallilla. :( Gimma on siis kaikkien konfliktien jälkeen alkanut tykätä metskusta, mutta ei se vieläkään siihen painetta kestä. No minä veivasin ja veivasin ja kuinkas ollakaan nyt koira ei halua sitä noutaa. :( Jessicakin sanoi koulutuksessa, että Gimma on vielä kokematon. Yritä vahvistaa onnistumisia, myöhemmin sitten rupee veivaamaan. No näin vain voi toimia idiootti-Eeva. :( Ehkä pitää toteuttaa äipän neuvo ja ostaa iso peili tänne Seinäjoelle.. Sydän valuu vaan verta kun katsoo aiempia videoita ja metallinoutoja. :( Ja ihan sama jos ei kokeessa sitä tuo, minä olen tuon täysin aiheuttanut ja minä siitä saan maksaa. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti