28.4.2009

Saalistusta


Ensin leikkiä jättipatukalla. Jessica talutti Gimman kentälle minun kävellessä patukan kanssa edeltä. Gimma saalisti hyvin. Minä olen kokonaan unohtanut leikistä käskyn jolla saa käydä patukkaan kiinni.. Leikissä olin taas liian laskeva Gimmalle. Pitää muistaa oikeasti olla iloisempi eikä käskyttää sitä kuin sotilasta. Kuitenkin pitäisi olla selkeä. Miten tämä voikin olla näin hankalaa.. Leikin jälkeen Gimman suusta tuli runsaasti verta, mutta taisi purra vain kieleensä kun ainakaan irronneita hampaita en huomannut.


Toisella kiekalla pikkupatukat. Gimma oli taas ihan hyvä. Haluaisin siihen vielä yhden vaihteen.....äääääh.... Mä haluan, että Gimma on erinoimainen.. No ehkä voitaisiin ensi kerralla jutella Jessican kanssa onko edes ajatukseni realistisia.. Olenko vain hättänen?? Emmä tiiä..


Lenkeillä Gimma on ollut tosi pro. Jos lintuja on lähtenyt tosi läheltäkin lentämään niin tämä tulee kutsusta luo. Ja tämä ihme on tapahtunut jo monta kertaa. Pari kertaa juossut jopa luokseni kun on nähnyt linnun lähtevän lentoon.. Ehkä meillä on toivoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti