15.2.2011

Toukkis saastetta ja agsaa

Toukkis pääsi kuvattavaksi sunnuntaina kun oli hieno ja aurinkoinen päivä. Ei jaksanut ihan koko päivää laskea jotain hikistä matikkaa, niin hetken hermot sai hetken levätä tämän maailman parhaan seisojapojan touhuja katsomalla.

Mulla on Wubba, mä tykkään siitä enemmän kuin Gee..

...siksi se on MUN nykyään!

Jee!

Minäkin tykkään pakkasesta kun olen hyvin puettu!

Jalalla koreaksi

Onni on oma Wubba!

Oho, se lentää..

Bileet pystyyn..

..mä tuon tän sulle vaikka sata kertaa..

Ilmalentoa

Mä olen aika komea poika

Jaksan kaahata vaikka maailman tappiin

"Heitä pliiiiis!"

"Heitä nyt, olen kiltti poika!"

Silmänisku kaikille tytöille!

Vetotreenit on nyt valitettavasti tauolla kun ulkona on niin hemmetin kylmää.   Toivottavasti ensiviikolla on paremmat kelit niin pääsisin taas valjakkoni kanssa ajelulle.

Iltaisin ollaan tehty jotain pientä, joka on kaukoja ja tunnaria. Kaukoissa Gimma yrittää ennakoida seisomisesta istumista. Tai en tiedä yrittääkö se ennakoida..ehkä se voi olla epävarmuuttakin. Tämä siis tapahtuu kun palkkaa ei tulekkaan heti, eli olen ehkä tehnyt vain liian nopeita vaihtoja. Päätin kokeilla eilen tunnarin kanssa pidempää matkaa. Ensin kuitenkin naksuttelin ihan lähietäisyydellä. Piilotin tunnarin ensin Toukkiksen pedin sekaan. Gimma sai sen etsiä sieltä ja luovutus, tosi hyvä suoritus (meidän mittapuun mukaan). Sitten piilotin tunnarin olkkariin tyynyn alle ja itse odotin eteisessä (matka siis noin 6m). Gimma oli etsinyt palikkaa hyvin, napannut sen suuhun (kerran oli heittänyt/pyöräyttänyt suussa kapulan nappaamisen jälkeen) ja luovutus. Tämäkin meidän mittapuun mukaan tosi hyvä suoritus. Eli jatkamme pitotreeneillä sekä kotona etäisyyden lisäämistä. Ehkä se sitten joskus sujuisi kentälläkin...ehkä...???


Sunnuntaina liideltiin, maxit oli vikana joten otettiin vähän lämppäesteitä eli keppejä, aitaa ja pussia. Siitä sai sellaisen kivan miniradan muodostettua. Taas ennen kuin ehdin kissaa sanomaan niin Gee oli juossut pussin. Selkänsä kun kääntää niin Gimman mielestä sillä on itseoikeutettu omahuviaika. No kuitenkin systeemi pelasi miniradan osalta. Oikea rata oli tämän näköinen (ratapiirros Lucan ja Loren blogista).

5.esteeseen homma levähti kun tarkoitus oli valssata kutoselle. Kokeilimme 5:lle jotain ohjausta (nimi on hukassa), jolla lähdes pysäytin koiran (seisoin siis vitosen edessä pysäyttäen koiran). GIMMA PYSÄHTYI! Tämä on erittäin suuri asia minulle, koska en ole sitä aijemmin saanut hidastettua mitenkään radalla.. Tätä on ehdottomasti harjoiteltava jatkossa, ohjaus tuntui juuri meille kuuluvalta. Kun sain ohjauksen kuntoon niin loppu olikin aika helppoa. Minun tulisi vain luottaa tuohon koiraan edes hitusen verran..


Tiistaina Gimma ja Toukkis pääsi yhdessä pellolle...hyvä sää niin tietenkin ulkoilutin kamerankin.


Tältä meno näyttää..

Mikäs sen kivempaa kun yrittää ottaa Gimmaa kiinni

Pytonin suu auki..vol1

Pytonin suu auki..vol2

Pytonin suu auki..vol3

Suu täynnä lunta

Kaunis tyttö

"Tule leikkimään!"

Kaunis malinuija <3

Kyllä Touko ihan terve on...

Kumpi voittaa..?

Kisailu jatkuu...fyssari kysyi juoksutanko hangessa...joo ja tekee ne kaikkea muutakin ergonomista siellä...

Malin rotumääritelmässä lukee, että häntä ei nouse yli selkälinjan... Tässä kuvassa Gee voitti lelun, tosin muistakin kuvista voi huomata, että hän on aika...pystyasentoinen...

Kuvat on vähän pliisun näköisiä bloggerissa.. 

Taas hyvät musiikit huonon tekstin päätteeksi.. 

Apulanta -Vasten mun kasvojani-

1 kommentti:

  1. Tuo toiseksi viimeinen kuva on erityisen hauska!:D Gimma on niin hassussa asennossa..:D

    Ja apis <3

    t:Marttiina

    VastaaPoista