4.3.2011

SBPKY:n Vuoden tokotulokas löytyy täältä taloudesta!

Totta se vaan nyt on, ei hitto.. 

Minun pieni Gimma on Suomen Belgianpaimenkoirayhdistyksen vuoden toko-tulokas!!!!!!

Tulokset löytyy täältä.


Ihan oikeasti, sanoo ketä mitä vaan niin olen todella tyytyväinen Gimmaan! Olen mielettömän ylpeä kun saan harrastaa tuollaisen koiran kanssa. Gimma on paljon enemmän mitä osasin odottaa, se tyttö on täyttänyt lupauksensa ihan kaikessa. Niin kainalossa kun kentillä, antaa anteeksi välillä ihan liikaa vaikka ei tarttisi..minun rakas pieni G-tyttö. Ensimmäinen harrastuskoirani ylipäätään. Olet super-ihana. 


Kiitos myös treenikamuille! Ilman teitä harrastaminen on yhtä suossa talsimista. Suuri kiitos kuuluu myös Niinalle ja AT Canikselle, meidän treenipaikka nro1!


(C) Niina Kekäläinen

(C) Niina Kekäläinen


Ei muuta tällä erää...päivityksiä ehkä luvassa joku päivä.. :)

7 kommenttia:

  1. WAU! Onnea ihan mielettömästi teille molemmille! Ootte te melkoisia. ;)

    VastaaPoista
  2. Superisot halit suosikkimalinuaalle ja ohjaajalle. Ootte superhyviä! Oon niiiin ylpeä teistä! :))

    VastaaPoista
  3. Lämpimät Onnittelut ja hännänhuiskaukset taitaville :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Mia (ihmettelin ensin että ketä Mia, mutta linkin kautta löytyi tuttu ihminen). :)

    Ja kiitos Minna (joka taisi minulle tuollaista Ruutipussieläintä suositella joskus.. ;) ) ja kiitos Jaana. :)

    VastaaPoista
  5. Onnea tokotulokasmenestyksestä!! :) Teidän meno on oikeasti todella hienoa! Eikä se hopeekaan oo häpee ;)

    Mun on aikoja sitten pitänyt liittyä noille kävijälistoille, mutta sain vasta tuon googletilin pelaamaan niin kuin sen kuuluu :D Joten kyylääjäksi ilmoittaudun :3

    VastaaPoista
  6. Onnea Eeva ja Gimma, ootte te taitavia!

    t. elina & heta

    VastaaPoista