21.5.2013

Mahtavat treenit!

Ensin mentiin Riikan kanssa tekemään esineitä. Gimmalla valmiina kaksi esinettä kummassakin takakulmassa. Alkuun virittelyt, vein lämppä-esineen kauas. Sitten kävely ruudun reunaan ja lähetys. Gimma upposi hyvin ja toi oikeasta etukulmasta esineen (pikkukenkä). Tästä palkka ja homma lopetettiin siihen. Olen todella tyytyväinen!

Mahtavan ruututreenin jälkeen mentiin metsään Niinan kanssa. Tarkoitus oli A:lta kävellä aika suoraan pohjoiseen.. No ihan siinä en onnistunut, mutta kohtuu suoraan onnistuin kävelemään! Hyvä minä!! :D Metsässä riitti taas kuhinaa, oli koiria ja ihmisiä. Tällä kertaa tosin ei ainakan nähty yhtään koiraa Gimman perässä.. Gimma lähti todella varmasti B:ltä kohti A:ta (700m). Matkan varrelle mahtui todella monen polun ylitykset, laavupaikkoja yms. Gimma löysi kuitenkin perille A:lle ja oli siellä jo aika väsynyt. Pienet odottelut ja minä lähdin jäljelle. Tämä taisi olla Gimman pisin jälki (160m). Niina lähetti Gimman ja minulla alkoi piinaava odotus. Kohta Gimma ampui tielle ja jatkaa tien suuntaisesti matkaa (pyöräilijä meni tiellä juuri ennen Gimmaa). Huudan ja Gee tulee perille kieli pitkänä. Gimma oli niin lähellä kuitenkin pistettä, että kokeessa sitä olisi kumminkin saanut huutaa. Oli ehkä vähän haastava juttu tuo tuore harha. :) Minä olen niin tyytyväinen tähänkin treeniin.

Hyvät treenit, paras mieli!!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti